TITO

29 maggio 2006.
Oggi sono due anni che ci hai lasciati.
Ti ricordiamo sempre.
Silvano e Carlos
‘Te m’è lassà el cor a Puigcerdà
fra spiansi de acua fresca
e le piere dei Pirenei.
Salta fra i linsoi de le nuvole
e ogni tanto pensa al to paron.
Cori Tito, va via, saludame el Signor
e dighe che te si sta bon.’